Wskazówki dotyczące blogowania

Blogi mogą być bardzo atrakcyjnym i dochodowym narzędziem, jeśli są właściwie używane. Zarabianie na blogach to po prostu kwestia przyciągnięcia uwagi odbiorców i nie sprzedawania przez żadnych sprzedawców. W tym artykule poznasz 13 najważniejszych kroków prowadzących do udanego blogowania.

1) Od czego zacząć?

Powinieneś rozpocząć swój blog od bezpłatnej usługi hostingowej, takiej jak Journal Home. Nie mówię tego, ponieważ jestem właścicielem, ale darmowy hosting bloga jest bardzo opłacalny dla nowego bloga. Rozpoczęcie od bezpłatnej usługi hostingu blogów umożliwia natychmiastowe rozpoczęcie blogowania bez wcześniejszej znajomości skryptów, hostingu czy programowania. Pozwala budować publiczność i buzz na swoim blogu. Pozwala skupić się na treści, a nie na wewnętrznej obsłudze bloga. Największą korzyścią z rozpoczęcia od bezpłatnej usługi jest to, że jeśli Twój blog nie odniesie sukcesu, nie stracisz żadnych pieniędzy lub zostaniesz z rachunkiem. Wspaniałą rzeczą w blogach jest to, że są uporządkowane chronologicznie, a najnowszy wpis jest wyświetlany jako pierwszy. Kiedy ruch na Twoim blogu znacznie wzrośnie i jesteś gotowy do przejścia na własną domenę, możesz po prostu uczynić ostatni wpis na blogu zapowiedzią Twojego „przeniesienia”. Po prostu dodaj ostatni wpis stwierdzający, że Twój blog został „przeniesiony” i wpisz nowy adres URL bloga. Który kieruje odwiedzających do Twojej nowej witryny blogowej, zachowując obserwację, bez większych niedogodności dla nikogo.

2) Nisza

Nisza to docelowy produkt, usługa lub temat. Najpierw powinieneś zdecydować, który produkt, usługę lub temat, który Cię interesuje. Wybierz obszar, o którym na co dzień z entuzjazmem będziesz pisać. Możesz skorzystać z usług wyszukiwania słów kluczowych, takich jak Google Ads lub Ubersuggest, aby znaleźć popularne wyszukiwane tematy. NIE ma znaczenia, czy Twój temat jest popularny, o ile Twój temat ma odbiorców, a temat jest precyzyjnie ukierunkowany, Twój blog powinien odnieść sukces. Wszystko można uznać za niszę, o ile ma docelową grupę docelową, bez względu na to, jak duża lub jak mała jest publiczność. Blog o Twoim kocie może być niszą lub blog o gatunkach z rodziny kotów może być większą niszą rynkową.

3) Aktualizuj

Ten krok jest koniecznością, a nie sugestią. Codzienne aktualizowanie swojego bloga nie tylko sprawia, że ​​jest on bardziej interesujący dla czytelników, ale także zapewnia codzienną świeżą treść, dzięki czemu jest on bardziej atrakcyjny dla wyszukiwarek. Brak aktualizowania swojego bloga podczas okazjonalnych wakacji lub jednego dnia tu i ówdzie jest zrozumiały dla większości, ale brakujące dni lub tygodnie są niedopuszczalne i najprawdopodobniej doprowadzą do niepowodzenia Twojego bloga. Aby utrzymać ruch na blogu i zainteresowanie odwiedzających, konieczne jest codzienne aktualizowanie bloga wieloma wpisami. Chociaż widzę rosnący trend udanych blogów, które nie są aktualizowane codziennie, ale odnoszą sukcesy i mają stabilną publiczność, która codziennie odwiedza ich blog. Niezależnie od tego te blogi są wciąż aktualizowane co tydzień i zawierają wiele wpisów. Dopóki nie będziesz mieć stałych odbiorców, powinieneś codziennie aktualizować swojego bloga co najmniej 3 lub więcej wpisami dziennie. Najlepszym sposobem na osiągnięcie tego jest zarezerwowanie 1-2 godzin dziennie na zajmowanie się swoim blogiem i dodawanie nowych wpisów. Warto nawet zaplanować określony czas, który każdego dnia poświęcisz na prowadzenie bloga. Daj sobie godziny pracy i traktuj swojego bloga jak pracę, co się stanie, jeśli nie przyjdziesz do pracy przez kilka dni lub tygodni – stracisz pieniądze lub gorzej zostaniesz zwolniony! To samo dotyczy tutaj … jeśli nie zaktualizujesz swojego bloga przez dłuższy czas, stracisz odwiedzających.

4) Ruch drogowy

To żadna tajemnica. Musisz mieć ruch, aby czerpać zyski z blogów. Istnieje wiele sposobów na zwiększenie ruchu. Płatne reklamy, bezpłatne reklamy, marketing wirusowy, marketing w wyszukiwarkach, kanały RSS / XML i poczta pantoflowa. Zawsze powinieneś używać adresu URL swojego bloga w podpisie wiadomości e-mail, dyskusjach na forum, tablicach ogłoszeń lub innych środkach komunikacji. Należy przesłać adres URL swojego bloga do wyszukiwarek i katalogów blogów. Kanał URL RSS / XML należy przesłać do usług pingowania blogów, takich jak Technorati, Ping-O-Matic i Blogdigger. Powinieneś śmiało udostępniać swojego bloga rodzinie, przyjaciołom, współpracownikom, współpracownikom i specjalistom biznesowym, gdy dotyczy. Po przesłaniu artykuły mogą być odbierane i publikowane przez innych. Sztuczka polega na tym, aby umieścić adres URL swojego bloga we fragmencie „O autorze”. Powoduje to utworzenie popularności linków i linków zwrotnych do Twojego bloga, gdy ktoś odbierze Twój artykuł z dystrybucji, a następnie opublikuje artykuł na swojej stronie internetowej, do każdej publikacji dołączany jest fragment „O autorze”, a podany link jest śledzony i przeszukiwany i indeksowane przez wyszukiwarki. Wyobraź sobie, że Twój artykuł jest na tyle popularny lub wystarczająco kontrowersyjny, aby wyprodukować 10 000 publikacji w sieci. Wyszukiwarki są zobowiązane do znalezienia Twojego bloga w krótkim czasie dzięki tak dużej liczbie publikacji i uznają Cię za autorytet w tym temacie, w zamian zwiększając Twoją pozycję w wyszukiwarkach. Mały wysiłek związany z napisaniem dobrze napisanego artykułu jest satysfakcjonujący.

5) Śledź swojego bloga

Skąd wiesz, czy Twój blog ma ruch? To, że nikt nie zostawia komentarzy, nie oznacza, że ​​Twój blog się nie rozwija. Wielu odwiedzających nie zostawia komentarzy, ale wracają. Wiem, że to brzmi szalenie, ale w przypadku blogów ludzie są bardziej zainteresowani tym, co „ty” masz do powiedzenia! Wielu odwiedzających nie komentuje swojego pierwszego, drugiego lub trzeciego czasu. Niektórzy w ogóle nie komentują, ale są aktywnymi codziennymi gośćmi.

Śledzenie Twojego bloga nie musi być zbyt wyrafinowane, zwykle wystarczy prosty licznik bezpłatnych stron, taki jak StatCounter.com lub Active Meter. Zainstaluj (skopiuj / wklej) kod do kodu HTML swojego szablonu bloga i zacznij śledzić odwiedzających. Lepiej jest skorzystać z usługi, która zapewnia zaawansowaną analizę ruchu, taką jak informacje o śledzeniu słów kluczowych, informacje o skierowaniach i informacje o wyszukiwarkach. Odwiedzający, powracający odwiedzający i unikalni odwiedzający powinni być standardem dla każdej wybranej usługi licznika stron.

6) Słuchaj swojej publiczności

Korzystając z odpowiedniego licznika stron, powinieneś zacząć widzieć, w jaki sposób inni znajdują Twojego bloga, a jeśli za pośrednictwem wyszukiwarek, to jakie słowa kluczowe są używane do znalezienia Twojego bloga. Jeśli Twój blog jest stale znajdowany za pomocą 1 lub więcej słów kluczowych, skoncentruj swój blog wokół tych słów kluczowych, aby uczynić go jeszcze potężniejszym. Pisząc tytuły i wpisy, używaj słów kluczowych tak często, jak to możliwe, zachowując czytelność i ciekawość bloga.

7) Wiele blogów

Użyj wielu kont do blogowania (bezpłatnie), aby przyciągnąć więcej osób. Oznacza to, że powinieneś mieć bloga z JournalHome.com i innymi. Im więcej kont blogów, tym lepiej (pamiętaj o przeczytaniu i przestrzeganiu Warunków korzystania z usługi dla każdej witryny). Możesz kopiować / wklejać z jednego bloga do wszystkich innych. Posiadanie różnych kont na blogu jest jak publikowanie w różnych gazetach. Umożliwia to przyciąganie większej liczby odwiedzających, a także zwiększa prawdopodobieństwo, że 1 z Twoich blogów będzie w wynikach wyszukiwania dla określonych słów kluczowych.

8) Krótkie i zwięzłe

Oprócz długiego tygodniowego artykułu przeznaczonego na dystrybucję i publikację, Twoje wpisy na blogu powinny być krótkie i zwięzłe (jeśli możesz w tym pomóc). Czasami zdarzają się wyjątki od reguły i nie masz innego wyjścia, jak tylko publikować długie wpisy na blogu, ale staraj się tego unikać w jak największym stopniu. Nie chcesz, aby Twoje wpisy na blogu stały się godzinami czytania. Odwiedzający lubią łatwo znajdować informacje i przeglądać Twoje wpisy. Dobrze jest być szczegółowym i podawać przydatne informacje, ale nie należy zamieszczać bezużytecznych informacji ani uciec od zdań, które odbiegają od tematu. Skoncentruj się na słowach kluczowych.

9) Zdjęcia

Staraj się umieszczać niereklamowe grafiki, obrazy, zdjęcia i grafiki we wpisach na blogu. Nie za dużo. Raz w tygodniu wystarczy. Grafika może czasem ożywić Twojego bloga. Oczywiście zawartość bloga jest najważniejsza i nie chcesz przesłonić treści grafiką, ale wyświetlanie grafiki może dodać bloga nieco pikanterii. Bądź wybredny, jeśli chodzi o grafiki i upewnij się, że pasują do tematu wpisu. Powinieneś dodać treść z grafiką, przynajmniej podpis. Zalecane są oryginalne grafiki, zdjęcia, obrazy i grafiki.

10) Niech twój blog będzie osobisty, nie oficjalny

Blog odnosi największe sukcesy, gdy jest osobisty. Postaraj się uwzględnić osobiste doświadczenia związane z tematem Twojego wpisu na blogu. Trzymaj się z dala od biznesowego stylu pisania. Pisz w bardziej osobistym stylu i korzystaj z narracji w pierwszej osobie. Nie pisz żadnych wpisów jako listów sprzedażowych, zamiast tego podziel się recenzjami produktów i osobistymi staraniami.

11) Interakcja z gośćmi

Pozwól komentować wpisy, dzięki temu blog zyska życie

Podobne wpisy